İda Natura Life Style Kazdağları Bungalov Otel

Yorumlar

Elif Demir Özçelik

Elif Demir Özçelik Google Yorumu 7 ay önce
Kesinlikle herkesin yılda 1 kere gitmesi gereken bir yer. Doğayla iç içe sakin sessiz huzurlu kapıyı bi açıyorsunuz ağaçlar dağlar. Herkesin tatil anlayışı farklı. Benim gibi tatil deniz kum güneş demeyen kesinlikle gitmeli. Çok temiz bir mekan 2.5 yaşındaki oğlumuza gittik o da bizde güzelce dinlendik eğlendik. Kahvaltıları aynı şekilde oldukça temiz çeşitli ve güzeldi. Odalarda herşey temiz düzenli özenliydi. Dışarda otururken odaları temizleyen hanımefendi bi odaya girince saatlerce çıkmıyor. Yani o kadar iyi temizliyor sterilize ediyorlar. Pis dağınık özensiz diyen yalan söyler. Güler yüzünüz ilginiz alakanız için çok teşekkür ederim.

Gkhan Dekip

Gkhan Dekip Google Yorumu 10 ay önce
İkinci bir hayat...sıfırdan yeni bir dünya... ve herşeyi geride bırakmak bu amaçlarla yaklaşık 1 ay gittiğim bu şirin mi şirin tesiste istediğim herşeyi gerçekleştirdim. Yaklaşık olarak bir hafta konakladığım bu tesiste tuz odasından tutun yoga alanına kadar bu hayatta ihtiyacım olan herşeyi buldum. Mizaç olarak denize girmeyi sevmeyen bir yapım olduğu için Türkiye’yedeki çoğu otel benim isteklerimi karışlamıyordu, burayı bulana kadar tabiki... kendimi 3 sene önce İsviçre’deki o güzel dağ evlerinde gibi hissettim. Bungalovların rahatlığı, doğanın güzelliği ,harika çimenler, muazzam bir hava. Herşeyi geride bıraktım ve yeni bir hayata başladım sanki.önceden değer verdiğim herşey yok oldu ve gerçek Gökhan’ı bulmuş gibi hissettim. Konaklamamın son günü ise sarıkız adlı odayı tercih ettim(gerçi orada kalabilmek için de tesis sahibine biraz dil döktük ama 😂😂) büyüsü olduğunu söylemişti arkadaşım,tabiki inanmamıştım bende. Ama şimdi çok daha net anlıyorum o odanın büyüsünü... kesinlikle gidip bir haftadan fazla konaklamanızı öneririm keşke 5 den fazla yıldız verebilsem fakat Google Buna izin veriyor.... (sarıkızda kalanlar için yeni hayatlarında başarılar)

Didem

Didem Google Yorumu 7 ay önce
Bungalov evlerinde kaldik ve orjinal ahsap tam bungalov keyfi ile dizayn edilmis bayildik. Ufak ama cok konforluydu. En onemlisi temizdi hijyene cok onem veriliyor. Kahvaltisina bayildik yoresel lezzetler var hepsi taze ve lezzetli. Cocuklar icin de guzel bahcede parki tavuklari ve pony si var. Kizim bayildi. Tekrar gitmeyi dusunurum.

Derya Ersöz

Derya Ersöz Google Yorumu 8 ay önce
Balıkesir’e giderek her noktaya ulaşabileceğiniz ve keyifle konaklayabileceğimiz doğa ile iç içe bir işletme.Kızılkeçili köyüne daha önce kazdağlarına gittiğimde içinde geçerek ziyaret etmiştim.Şimdi ise aynı yerde hem konakladım hem bakir yerleri tekrar gezdim.Ahşap bungolov evler , Güleryüzlü ve saygılı çalışanları ile öncelikle bu işletmeye teşekkür ediyoruz.Yolunuz açık kazancınız bol olsun.

teoman urgancı

teoman urgancı Google Yorumu 7 ay önce
23 Ekim 2121 tarihinde Cunda dan kaz dağlarına geçtik. Cunda Fora glamping den yüksek fiyat istemelerine rağmen kabul ettik. İki gece için konuştuk. Ida natura ile gecelik 411 TL ye anlaştık. Tesise geldiğimizde biraz hayal kırıklığı yaşadık çünkü koy içersinde küçük bir alanda 3 yasindeki kızımız icin pek sosyal aktivite yoktu. Bunun için resepsiyona bir gece kalalım bi bakalım dedim. Sizinle iki gece anlaştık bir gece kabul edemiyoruz dedi. Cok Şaşırdim. Oradan ayrıldık. İyi ki ayrılmışiz pavelin Yerine bir gece için gittik iki gece kaldık. Mükemmel bir tesis çocuklar icin köpekler, kazlar, tavuklar, tavşanlar vs vardı. Çok memnun kaldık. Pavelin Yeri mükemmeldi. İda adında birçok tesis gördük. Bu tesislere asla gitmem.

yükleniyor

Doğadakiler

Yazmış olduğunuz görüşleriniz, editörlerimiz tarafından incelendikten sonra en kısa sürede yayına alınacaktır.

İda Natura Life Style Kazdağları Bungalov Otel Hakkında

İda Natura Life Style Kazdağları Bungalov Otel Fiyatları 2021

Bungalov 400 TL
İda Natura Life Style Kazdağları Bungalov Otel Nasıl Gidilir?