Caliente Bungalow kabak koyu

Yorumlar

Murat Turhan

Murat Turhan Google Yorumu 2 ay önce
Eşimle beraber kaldık. Sanırım yangınlardan dolayı iptaller vardı; sadece biz vardık bungalowda. Müthiş bi doğa, deniz manzarası ve gece yıldızlar. Sabah erken kalkıp kitap okuması çok keyifliydi. Gün ışığında susmayan cırcır böceklerine kulaklar bir süre sonra alışıyor. Hizmet anlamında bir sıkıntı yaşamadık. Kahvaltı ve akşam yemeği gayet lezzetliydi. Teşekkür ediyoruz. 🙂

İbrahim Yağmur

İbrahim Yağmur Google Yorumu 1 yıl önce
Tatilimizin son durağı olan Caliente'ne misafirperverliklerinden ötürü teşekkür ederiz.Ne yazıkki sadece 1 gün konaklama fırsatımız oldu ancak oldukça memnun kaldık.Diğdem Abla ve Kaan Abi'ye gerek sohbetlerinden gerekse nazik tavırlarından dolayı teşekkür ederiz.Bir sonraki sefere vazgeçilmez adresimiz olacağından eminim.. --Bize göre tek olumsuz yanı sahile uzak olmasıydı ancak bu uzaklık harika manzarası ve verilen hizmete kesinlikle değer :)

Sevgican Bal

Sevgican Bal Google Yorumu 1 yıl önce
İki yıldır kalıyoruz, her şey çok güzel (özellikle yemekler). Didem Abla ve Kaan Abi aşırı iyi insanlar ve gerçekten her konuda yardımcı oluyorlar. Herkese tavsiye ederim.

Aytaç Öztürk

Aytaç Öztürk Google Yorumu 1 yıl önce
6 gün kaldım 6 günlüğüne cennette hissettim. Kabak koyunun kesinlikle en güzel konaklama alanlarından bir tanesi. Didem hanım ve Kaan beyin ilgisi ve yaklaşımı harikulade. Mekan tertemiz ,tuvaletler temiz sabun ve kağıt hiç eksik olmuyor. Yemekler leziz ve doyurucu, konaklama ücreti de uygun. Çok güzel terası var gün batımını izlemek , uzanıp dinlenmek - kitap okumak için harika. Manzarası muhteşem , oraya gelen insanlar çok sakin ve eğlenceli asla sıkılmayacaksınız. Son gün dönmek için bilet bulamadık ve kendileri bizi bir günlüğüne misafir etti. İşletme asla ekonomik kaygılar üzerine kurulu değil. İşletme sahipleri bir çift ve de sizi o aileye dahil ediyorlar ve evinizdeymiş gibi hissediyorsunuz. Yine yeniden görülmek dileği ile. Temizlik 11 Konfor 11 Lezzet 11 Fiyat 11 .

Hilal Doğan

Hilal Doğan Google Yorumu 1 yıl önce
Kabak için en doğru adres, güler yüz. Yemekler, ortam karşılama herşey harika manzara da bu güzel mekana eklenince hayatın kabak tadı verdiği tezini çürütüp hayatın kabakta şeker gibi tat bıraktığını söylettiriyor 📍

Uğur Karagöz

Uğur Karagöz Google Yorumu 1 yıl önce
Normalde kampingleri pek tercih etmeyen bir gezginim bunun türlü türlü nedenleri var bahsedeyim. Ülkemizdeki ekonomik bunalım sebebiyle artık otel yerine kampingler veya kamp hayatı tercih ediliyor artik, bunun farkında olan birçok kamping fahiş fiyatlar çekip ucuz hizmet vermeyi iş edinmeye başladı ve bunun haricinde sahte samimiyet jestleri ile göz boyamaya çalışıyorlar. Caliente de böyle birşey yok, gerçekten samimi ve işini bilen bir çiftin "misafiri" oluyorsunuz sizlere doğanın içinde hizmet sundukları için gerçek doğa sahipleriyle (sinek, cırcır böceği, kirpi) vs karşılaşmanız muhtemel. Baştan bilin, kabak koyuna 15dk yürüme mesafesinde koydaki müzik sesinden uzak deniz manzaralı hele hele dolunayı yakalarsanız ekteki fotoğraflardaki gibi herikulade zaman geçirebilirsiniz. Biraz uzun oldu biliyorum kısa kesiyorum, yemekleri müthiş, ortamı pozitif ve keyifli, tuvaletleri temiz sohpetleri mükemmel. En az bir gününüzü geçirin pammık gibi oluyorsunuz.

Binnaz Kahratlı

Binnaz Kahratlı Google Yorumu 1 yıl önce
Bayramda 2. Çadır kampı tatilime tek başına çıkmaya karar verdim ve öncesinde ayrıntılı bir araştırma yaptım.Denize yakın olsun ve güvenilir olsun istiyordum.Tüm yorumları okudum hepsinden fiyat ve bilgi aldım ve arkadaşlarımın önerdiği yerleri tercih etmedim iyi ki de etmemişim.Caliente denize yürüyerek 15 dk dönüşte 25 dk uzaklıkta.Bu süre sizin kişisel hızınıza bağlı ve ben normalde yürümekten nefret ederim ama bu yürüyüş bana inanılmaz iyi geldi hem her gün Spor yaptım hem kabak koyunun muhteşem doğasını yaşamadan dönmemiş oldum.Zaten yürümek istemezseniz 24 saat servis var.Üstelik sahilde ve denize yakın diğer camping alanlarında telefon asla çekmiyor bunu mutlaka göz önünde bulundurun derim.Diger bir önemli konu Calientede deniz ve dağ manzarası var ama önemli olan manzara güzelliği değil önemli olan sabah akşam hava ferah ve serin oluyor bunaltmıyor insanı ancak aşağı taraflarda inanılmaz nem ve sıcak var arkadaşlarımın kaldığı çadır alanlarını görünce ne kadar şanslı olduğumu anladım aşağıda kalsam havasizlik ve sıcaklıktan duramazdım.Bunun dışında aradığım huzurdu yani uyumak istediğimde uyuyabilmeliydim rahatsız edilmemeliydim.Malum çadırda ses yalıtımı yok ve kalabalık bir ortamda kalmak sizi çok çok rahatsız edebilir.Bu anlamda caliente diğer yerlere göre inanılmaz sakin ve huzurluydu sadece yanıma kamp atan bir grup gecenin bir körü nasıl konuşması gerektiğini bilmediği ve ses tonlarını ayarlayamadiğı için rahatsız oldum bunu da söyledim ilgilendiler geç saatte kimsenin taşkınlık yapmasına müsaade etmediler. Tüm bunların yanında caliente'de resmen anne şefkati gördüm bunu abartmıyorum 27 yaşındayım bu yaşıma kadar daha annem bana karnım ağrıyor diye sıcak su torbasında su getirmemiştir.Girdiğim ilk günden itibaren burası seninde evin dediler birlikte yedik içtik dertlestik.Tek gittim ama yalnız dönmedim hem diğer misafirler hem de canım didem'im ve sevgili eşi bana unutamayacağım kadar sevgi ve güzel anılarla dolu bir tatil armağan ettiler. Hakkınızı helal edin sizleri coook ama coook sevdim Ankara'ya dönerken resmen ağladım sanki evimden yabancı bir yere gidiyormuş gibi hissettim.Tabiki bulduğum ilk fırsatta bu deneyimi yaşamasını istediğim sevdiklerimle yine geleceğim o zamana kadar sevgiyle kal caliente ailem♥️♥️ Not: çadır kampıma dair görsel ve videolara mina17mina Instagram hesabımdan ulaşabilirsiniz.Sormak isteyeceğiniz diğer sorular hakkında da yardımcı olurum. Hepinize şimdiden iyi tatiller dilerim.

furkan çelik

furkan çelik Google Yorumu 1 yıl önce
Merhaba, bu sene farklı farklı kamplarda kamp yapma düşüncesindeydik fakat burayı gördükten sonra başka bir kamp arayışına girmedik.😊 Caliente doğayla iç içe olabileceğiniz çok güzel bir ortam. Oksijenden ciğerlerimiz, manzaradan gözlerimiz kuş ve cırcırladan kulaklarımız bayram etti😊Yapılan bazı yorumların çok acımasızca olduğunu düşünüyorum, sakın aldanmayın kesinlikle buraya gelmelisiniz.Wc ve duşlar tertemiz, kamp alanları ise gayet ferah ve huzur doluydu. Kamp alanına geldiğimizde güleryüzle karşılandık. Diğdem hanım ve Kaan bey gayet ilgili ve güleryüzlüydüler.😊 1 günlük kamp yaptık doyamadık 2 gün daha yaptık her sene geleceğiz inşallah buraya. Diğdem hanımın el lezzeti gerçekten muhteşemdi. Kıytırık fast food yemekler yerine gayet sağlıklı temiz anne yemeği diye tabir ettiğimiz muazzam tabaklar kondu önümüze. Ellerinize kollarınıza emeklerinize sağlık. Seneye yine görüşürüz CALİENTE ⭐️

Geometri Simetri

Geometri Simetri Google Yorumu 1 yıl önce
Bu zorlu dönemde tatil planımızı zar zor çekinerek yaptık ve caliente bungalowu seçtik. İyikide seçmişiz. Daha kapıdan adımımızı atar atmaz harika ikili diğdem ve kaanla tanışıp hemen kaynaştık. Harika bir karşılama güler yüz ve hizmet vardı. Okuduğum son iki olumsuz yorumla alakaları yok. Wcler her zaman temiz nitekim diğdem yada kaan wc yı temizledıkten sonra bizde buna şahit olduk içeriye girenin bıraktığı hal ortadaydı. Bu ıkı tatlı karı koca ellerinden geldiğince herseye koşuyorlar eşimle ikisine çok imrendik ve bu açıklamaları yapılan haksızlık karşısında onları savunma ihtiyacı duyduk. Size gercekten dobra bir yerel rehber olarak söylüyorum tüm güvenilirlilik üst seviyede gönül rahatlığıyla konaklama yapabilirsiniz. Zaten diğdemin yemeklerini anlatacak kelimemiz yok. Kaanın müzikleri keza süper ötesi. Biz memnun ayrıldık herkese tavsiyemiz... En kısa zamanda görüşmek dileğiyle sizleri çok sevdik herşey için teşekkürederiz

Ezgi Ak

Ezgi Ak Google Yorumu 3 hafta önce
Sezon bitimine denk geldiğimiz için tek konaklayan bizdik. Balayı çifti olarak içinde duşu bulunan bungalovda kaldık. Ortam süper ötesiydi. Arkamızda dağ manzarası, karşımızda Kabak Koyu izle izle bitiremedik. Yiğit Bey tek tabanca elinden gelen hizmetin en iyisini yaptı. Akşam yemekleri de süperdi.

şeyda sökmen

şeyda sökmen Google Yorumu 3 ay önce
Harika ortam doğası ve manzarası ile tatiline huzur katıyor. Kaan abi ve Didem ablanın misafirperverliği es gecilemicek konu can yakınlıkları keza aynı şekilde tavsiye edilir 🤗

Elifnaz Yetiş

Elifnaz Yetiş Google Yorumu 1 yıl önce
İki yıldır kabak koyuna geliyoruz gecen yıl sahile yakın kalmıştık ora biraz pahalı idi ucuz diye burya geldik .atalarımız boşuna dememiş ucuz etin yahnisi yavan olur.sabah erkenden bir kedi kocaman keme yakalamış iyiki kediler var fare keme bocek olur kap yeri sonucta iki gün kaldık o keme ölüsü hal orda idi artik sineklenmisti kötü olan temizlik olmaması not cok gürültülü bir yer 10..20..lira fark icin kalinacak yer degil NOT kimseyi suclamanıza gerek yok hatırlayın lütfen akşam üzeri geldik çadır yerini siz gösteriniz hatta odanın balkonunada kurabilirsiniz dedin bizden kayıt icin hic birşey istemedin pandemi diyorsun ama pandemi kurallarının hic birini görmedim

Doğadakiler

Yazmış olduğunuz görüşleriniz, editörlerimiz tarafından incelendikten sonra en kısa sürede yayına alınacaktır.

Caliente Bungalow kabak koyu Hakkında

Caliente Bungalow kabak koyu Fiyatları 2021

Çadır Kiralama 60 TL
Bungalov 150 TL
Caliente Bungalow kabak koyu Nasıl Gidilir?

Adresi: Kabak Mahallesi, uzunyurt Mahallesi faralya köyü, no:55 No 55, Uzunyurt, 48300 Fethiye/Muğla, Türkiye

Koordinatları: 36.4668194, 29.1225917

Caliente Bungalow kabak koyu Yakınındaki Alanlar
Caliente Bungalow kabak koyu iletişim
Caliente Bungalow kabak koyu telefon
Caliente Bungalow kabak koyu nerede
Caliente Bungalow kabak koyu yol tarifi
Caliente Bungalow kabak koyu nasıl giderim
Caliente Bungalow kabak koyu firma profili
Caliente Bungalow kabak koyu firma hakkında
Caliente Bungalow kabak koyu mesai saatleri
Caliente Bungalow kabak koyu iletişim bilgisi