Sea Valley Bungalows

Muğla / Fethiye / Uzunyurt

Puan 3.6 3.6 137 Derecelendirme 32 Yorumları oku

Sea Valley Bungalows 2021 Fiyat Bilgileri

Minumum Fiyat : Daha Fazla Fiyat Bilgisi Bulunmuyor.

Çalışma Saatleri

Yorumlar

Ihsan Kilickaya

Ihsan Kilickaya Google Yorumu 5 ay önce
Eylül başı 2121 de 2 gece konakladık. Fiyata göre pahalı gibi ama mekan ile bungalow lar temiz ve düzenli. 218 de kaldık 2 gece. 2 ay önceden rezerve ettim uygun fiyat verdiler ancak konakladığımız zaman dilimden 51 tl / gece fazla ödedik. Haber vermen geldik resepsiyondaki hanım çok igili idi keşke haber verseydiniz dedi. Çünki yukarıda aracımızı bıraktıktan sonra 48 AEH 771 plakalı bir Hyundai araç ile bir bey dayı dayı servis bizim işimiz ve jandarma servsilerimizi bağladı aşağı inecekseniz 51 TL vereceksiniz dedi, bizde onca eşya ile yürümeyelim diye kabul ettik. Aşağı resepsiyondaki kibar hanımefendi keşke haber verseydiniz biz gelip alırdık sizi dedi. Giderken yardımcı oluruz dediler. Bu arada kabak a inen 2 yol var diğer yol daha düzgün ve faralya köyü içinden devam edince sultan marketin önünden iniyor o yolu kullanın derim. Otel girişinden itibaren gayet temiz ve düzenli bir bungalowlar silsilesi içinde badanalı taşlardan odamıza görevli ile gittik, maalesef odamız her an güneş altında olduğundan sadece geceleri balkonunu değerlendirebildik, odalar temiz ve tertipli idi havlular istersek değişiyormuş biz istemedik ve havluları kullanmadık, sandalyenizi götürün çünki sahilde ( Kafam kadar taşlar var ) şezlong yasakmış ve tesis ücretsiz şemsiye veriyor. Kiralamak isterseniz 21 TL / Gün için sahil girişinde kiralama yeri var. Adam gelip kurup gidiyor. Ortalık üniversite gençlliği ile dolu sahilde öpüşenler, koklaşanlar vs bol. Birde biz orada iken bir ekip vardı sahilde sabahladılar. Sabah kahvaltısında ki ürünler cidden çok lezzetli idi, salatalık ve domates çok güzeldi, diğer ürünlerde doğal ve lezzetli idi. Siz sahile yüksek ve sıfır bir konumda kahvaltı ediyorsunuz restoran personeli güler yüzlü değil ama yardımseverler. Konumda başka otel olmadığından gayet sessiz ve sakin. Öğle ve akşam yemeği ücretsiz ve fiyatlar bir tık pahalı ama mahrum bir bölge için normal denebilir. Mesala et dürüm 31 TL, pizza 41 tl gibi, kola 11 tl, bira 25 tl gibi. Marketlerde var ordan da alabilirsiniz. Tesis temiz, wc ve duş tertemiz, odamızda balkonda sürekli yanan bir ışık bulamadık, giderken resepsiyondaki kibar hanım efendi bizi pickup ları ile yukarı arabamıza kadar ücretsiz bıraktırdı teşekkür ediyoruz. Ha unutmadan bilardo da 8 topu eksik, masa gergisi gitmiş, pinpon masası bozulmuş, yastıklı salıncak dengesi sallanıyor başka bir eksik görmedik.

Aziz Tekin

Aziz Tekin Google Yorumu 7 ay önce
Dört gecemizi üç kardeş olarak burada geçirdik ve otel personelinin ilgisi, bungalow’un genişliği ve kullanışı, kahvaltı çeşitliliği ve koyun güzelliği açısından son derece memnun kaldık. Her türlü sorunlarımız ile doğrudan ilgilenildi ve çözüm yolları üretilmeye çalışıldı. Tek sıkıntı: Kabak’ta tekelleşmiş ve araba kullananları korkutmaya çalışan servis şoförleri var! Buraya inerken biraz yüksek araba tercih edin. Koya inen bir zorlu ve takriben daha rahat bir “yeni yol” var. Yeni yol Google Maps ve Apple Maps’te görüntülenmediği için mutlaka Yandex yüklemenizi öneriyorum. Biz koydaki otelimize inerken zorlu yolu tercih etmek zorunda kaldık ve yavaşça inerken mahalleden koya inen servis şoförü tarafından taciz edildik. Can güvenliğimiz hiçe sayılarak servis şoförü bizi yokuşun dibinde solladı. İndiğimizde araç sahibi tarafından tehdit edildik. Daha sonra yeni yoldan faydalandık ve neredeyse koyun yakınında bulunan otoparka kadar inişte ve çıkışta hiçbir sorun yaşamadık. En son gece yeni yoldan inerken bizi tehdit eden şoförle karşılaştık. Bizi tanımadı ve park etmemizi, aksi halde koydan araç ile çıkamayacağımızı, ve 51TL karşılığında koya indireceğini söyledi. Oysa otoparka varmamıza 211m kalmıştı ve yol zaten bitmişti! Daha sonra bizi tanıyınca ne haliniz varsa diyip gitti. Ertesi gün arabamızla çıkarken henüz asfaltlanmayan yeni yolun ufak bir kısmının zedelendiğini fark ettik ve araçla 11 metrelik kısmı çıkmamız 21 dakikamızı almıştı. Yorumunu sizlere bırakıyorum! Check in esnasında otel müdürü bu sorunla doğrudan ilgilendi, çıkışımızda ise ancak telefon ile duruma anlatabildik. Kabak koyunda faaliyet gösteren otel ve pansiyonların birlik olup bu duruma acilen el atması gerekiyor. Bulunduğum otelde bu konuda şikayetçi olan ilk misafir olmadığım ifade edildi, ama belli ki Kabak’taki yapılanmaya karşı otellerin gücü yetersiz kalıyor. Misafir konaklama için birikintilerini harcıyor ve tatilin başlangıcından sonuna kadar stres oluşturan bu dış etkenler hakkında çözümler üretilmeli.

Secil Taylan Erdemli

Secil Taylan Erdemli Google Yorumu 6 ay önce
Doğa ve ortam muhteşem. Tesiste hamaklar, küçük bir havuz, bolca tavuk ve kedi mevcut. Ulaşım maalesef kolay değil. Kabak'ta konaklayacağınız neredeyse her tesis için bu böyle. Ama en güzel konuma sahip yer Sun Valley. Denizin ve marketin hemen yanında. Ulaşım için kendi aracınızla gelirseniz, aşağı kadar aracınızla inmenizi tavsiye etmiyorum. Yol çok kötü, biz gittiğimizde bir gün öncesinde yağmur yağdığı için tüm yol çamurluydu. Ancak ulaşım için alternatif minibüs var. Minibüsün dolması için beklemeniz gerekebilir. Dolmadan gitmek için bizden 61 tl almışlardı. Şimdi ne kadar talep ediyorlar, bilemiyorum. Yemek için maalesef çok alternatif olmadığından tesisin restoranında yedik. Konaklama fiyatları uygun olmasına rağmen, alakart restoran fiyatları, fiyat - performans açısından, yüksekti. Eğer alkol alacaksınız fiyatlara bakarak sipariş vermenizi tavsiye edeceğim. Zira biz 3 gece konakladık ve nerdeyse konaklama ücreti kadar restorana ödeme yaptık. Bunların dışında Kabak'ın meşhur partilerinden dolayı geceleri psychedelic trance müzikle uyumak durumundasınız.

Ufuk Karaca

Ufuk Karaca Google Yorumu 7 ay önce
Otele navigasyonu kullanarak yola çıktık. Navigasyon doğru yeri gösteriyordu fakat yolun yaklaşık son 2.5-3kmsi berbat halde toprak bir yol. bozuk olan kısmın yarısını gittikten sonra önümüze bir kapı çıktı yolda devam edemeyince oteli aradik. Yolun bozuk olduğu bilgisini sonradan verdiler ve geri dönüp servislerle aşağı inmemiz gerektiğini söylediler. Aracımızı yukarı parkedip servise bindik kalan yolu servisle indik. Servisin şoförü arkadaş otele gelince ücret talep etti kişi başı 9tl gelişte ödedik. Otelin servisi yok. Bahsettiğim yolda sadece bizim gittiğimiz gün 2 adet araç yolda kalip traktörle çekilmiş. Odalarımıza girdiğimizde oda kısmının gayet düzenli olduğunu gördük fakat banyo özellikle duşakabin kısmı hiç iyi temizlenmemisti. Kendine özel plajı var diye tercih ettiğimiz otelde plaja gittiğimizde şemsiye için 21tl para talep edildi otelde kaldığımızı söyleyince bizim orayla bir baglantimiz yok buradan şemsiye alabilirsiniz cevabıyla karşılaştık. Otelden çıkışta öğrendik ki şemsiyeyi otelden tedarik edebiliyormuşuz bu konuda da kesinlikle bir bilgi verilmedi. Deniz çok fazla taşlık ve malesef çok keyfi yok. Restoran kısmı gayet güzel çalışıyor otelin restoran kısmı dışında memnun kaldığımız bir yeri malesef ki olmadı. Orada da arılar bizi rahat bırakmadılar fakat arkadaşlar bir şekilde arı sorununu cozduler. Otelden dönüşte de arabanıza gitmek için servis ücretini tekrar ödedik. 819tl gecelik bir ödememiz oldu ve toplam maliyetimiz 1111tlnin üzerinde oldu paramizin karşılığını kesinlikle alamadığımız bir otel. Bu tatilimizde 7tane otelde konakladık hiç begenmedigimiz bir konaklama oldu diyebilirim.

Mehmet Ali Gülyavşan

Mehmet Ali Gülyavşan Google Yorumu 5 ay önce
Bu yorum restoran kısmı içindir: Dün mantarlı tavuk söyledim. Tavuk çiğ geldi. Bugün tekrar geldik. Portakal suyu söyledim. Sonra kendim için bir daha söyledim. Uzun süre gelmedi. Garson, gelmedi dediniz portakal suyu gelmiş dedi. İkinci portakal suyunu istedim dedim ve kibarca pipetsiz olsun dedim. Pipet bardağın içinde geldi. Pipetsiz istemiştim dedim kibarca, kendisi de sinirlenerek çıkarıverin dedi. Mevzu şu: O pipeti bardağın içine koyan kişinin elinin temiz olup olmadığını bilmiyoruz. Ayrıca içeceğim meyve suyunun plastikle temas etmesini istemiyorum. Bir de plastik tüketiminin azaltılmasını destekliyorum. Bunun için azar işitmeme gerek yoktu. :( Muhtemelen dün yediğim çiğ tavuk yüzünden midem bozuldu. Tüm gün uyuyamadım. :/ Üstüne bu da olunca hoş olmadı. Sonrasında, menüye baktığımızda meyve suları 11 TL görünüyordu kasaya geldik 15 TL dediler. Menüde portakal suyu 15 TL yazıyor dediler. "Gösterir misiniz?" dedim. Menüde aradılar bulamadılar çünkü meyve suları 11 TL yazıyor. Tamamdır bizim hatamız kusura bakmayın diyemediler. Sert bir üslupla konuştular. İşletmecilik böyle olmaz, kusura bakmayın. Üslup çok önemli. Rakip yok diye böyle de olmamalı. Ayrıca dün bizimle ilgilenen hanımefendi ve bugün işe başlayan beyefendi (garson) çok kibardı. Kendilerine teşekkürler.

yükleniyor

Doğadakiler

Yazmış olduğunuz görüşleriniz, editörlerimiz tarafından incelendikten sonra en kısa sürede yayına alınacaktır.

Sea Valley Bungalows Covid 19 önlemleri alıyormu?

işletme ile iletişime geçilerek detaylı bilgi alınabilir. daha fazla alan özelliği için tıklayın.

Sea Valley Bungalows evcil hayvan kabul ediliyor mu?

Sea Valley Bungalows'nın otoparkı varmı?

Sea Valley Bungalows'nın kamp ataşi alanı varmı?

Hayır, ateş yakmak mümkün değil. daha fazla alan özelliği için tıklayın.

Sea Valley Bungalows çocuklar için uygunmu?

Evet, çocuklar için uygun. daha fazla alan özelliği için tıklayın.
Sea Valley Bungalows Hakkında
Sea Valley Bungalows Nasıl Gidilir?

Adresi: Faralya Mahallesi, Kabak Sokak Nr :45, Uzunyurt, 48300 Fethiye/Muğla, Türkiye