Alpina Beach Camping.

Yorumlar

yusuf durmaz

yusuf durmaz Google Yorumu 3 yıl önce
Arkadaşlar otel konforu arıyorsanız otele gidin... Eldeki imkanlarla ailecek canla başla sadece müşteri memnuniyeti odaklı çalışan bir işletme... Bize sofralarını actilar... Aynı işi Dalyan bölgesinde yapacaklarını öğrendik takilteyiz... herşey için teşekkürler....

osman demiralay

osman demiralay Google Yorumu 3 yıl önce
Eşimle bayram tatili için belirlediğimiz ilk noktaydı. İyi ki de öyle olmuş. Birçok seçenekten en güzelini seçmişiz. Birçok yerde konakladık birçok işletmeci gördük ama türkiye'de Alp abi gibi bir işletmeci tanımadım.Dünyalar iyisi bir insan eşi, çocukları ve kıymetli annesi de. 3 gün boyunca gerek biz gerek diğer misafirlere herhangi bir konuda hayır kelimesini kullandığını görmedik duymadık. Allah yolunu açık etsin uzun süreler aynı kalitede burayı daha da geliştirerek işletmeye devam etsin. Tesisin eksiklikleri yok mu elbet evet var ama inanın alp abi ve ebru hanım'ın davranışlarından ve yaklaşımından çok bir önemi kalmıyor. Çadırdan uyanır uyanmaz o tertemiz berrak çarsaf gibi denizi görmek o kadar güzel ki. Çadır alanının üstü kapatılmıştı biz çıkarken en son. Bunla beraber alan tamamen gölge ve esintiye kavuştu. İnşallah her sene gelmeye ve daha uzun kalmaya çalışacağız.

P.Melis ÖZDOĞRU AYAZ

P.Melis ÖZDOĞRU AYAZ Google Yorumu 3 yıl önce
Merhabalar.. Yıllardır yurdumun cennet köşelerinde kamp yapan bir aile olarak söyleyebilirim ki; samimiyet ve işletmeciliği sentezleyebilen nadir kamp alanlarından birisiniz.. 5 gün diye gelip15 gün kaldığımız, ailecek rahat edebildiğimiz, keşmekeşten uzak, fiyatları gayet makul, beach kültürünün samimiyetsizliğine tezat tam bir dost mekân.. Kızımızın doğum günü için sürpriz el emeği pastanızı da bir ömür minnetle anacağız.. Hepinize kalbimiz dolusu teşekkürlerimizi sunarız.. .. Not: İşletmede ücretler gayet makul olup, porsiyonlar oldukça doyurudur..Ek olarak; Şezlong ve şemsiyeler diğer tüm işletmelerden kesinlikle çok daha makuldur.. Son olarak; wc ve duşların ortak kullanıldığı kamp alanlarında olabilecek optimum temizlik mevcuttur.. .. Sonsuz yıldızlı göğün altında samimi ama seviyeli bir ortamda tatil yapmak isteyen herkese gönülden tavsiyemdir.. .. Değerli Hoca hanımefendi, Ebru Hanımcım, Alp Üstâdım, Alptuğ ve Yağıztuğ'um.. Sizler hep harika bir aile, hem de müthiş bir ekipsiniz.. Seneye 6.yılda da görüşmek ümidiyle.. Ayaz Ailesi ..💜..

TameFrog

TameFrog Google Yorumu 4 yıl önce
Akbük'e şans eseri geldik, muhteşem güzelliği ile bizi büyüledi. Koy boyunca diğer kamp yerlerine de uğradık fakat diğer yerlerin aksine şletme sahibi olan Alp bey bizi çok sıcak karşıladı ve memnun kalmamız için elinden n gelen herşeyi yaptı. Asla pişman olmayacağınız bir mekan, biz bungolovlarda kaldık ve oldukça temiz ve rahattı. Kesinlikle şehir hayatından kaçıp kafa dinlemek isteyenlerin adresi diyebilirim size.

Sultan cetinbas

Sultan cetinbas Google Yorumu 3 yıl önce
Yer konum deniz çok güzel ancak WC duş sıkıntı. Biz hiçbirini kullanamadik sadece bir tane var ve WC ile duş birarada. sabah ve akşam sıra oluyor zaten giremiyorsunuz. Denizin güzelliği koyun kalabalığından uzak olması güzel. Yer zemini kömür kum bütün eşyalarımız karavanın içi kurum oldu ayaklarinizin altına kadar simsiyah oluyor çözüm bulunması lazım.isletme sahipleri güler yüzlü ve iyi insanlar. Bungalow larin içi güzel ve uygun fiyatlı. Kamp alanına biraz daha emek gerekiyor.yeme içme fiyatlarıda makul.

Sltn Ctnbs

Sltn Ctnbs Google Yorumu 3 yıl önce

Hakan Tunçel

Hakan Tunçel Google Yorumu 2 yıl önce
2118 yılında Akbük koyunu görüp Akyaka'ya geçmek için dağ yolundan geldik. Yorumlara bakarak bu mekana geldik, denize girip kahve içip yolumuza devam ettik. Alp bey çok sıcak kanlı ona lafım yok fakat mekanı çok salaş bulduk fiyatları ise 5 yıldızlı, hayatımızda 11 TL ye içtiğimiz ilk ve tek kahve oldu. Tuvaletin kesinlikle düzeltilmesi lazım çok kötü durumdaydı. Deniz mükemmel Akyaka'ya 11 basar. Tesis önündeki denizin kusuru yola çok yakın ve taşlık olması.

Erdem K

Erdem K Google Yorumu 1 yıl önce
2 yıl önce Balıkesir Burhaniye den telefon ile arayarak eşim ben ve 3 yaşında kızım ile yola çıktık. Akbük'e ilk gidişimdi yolda ana arterden gittiğim için akbük'te para çekerim diye düşündüm. Neyse kamp alanına geldim. Kamp alanının sahibi bize yer olmadığını söyledi sonra karavan alanında bulunan yol ortasına çekmemizi söyledi. O kadar kalabalıktı ki elektrik pat pat sigorta attırıyordu boş yer yoktu fişimizi takacak belkide yanan mangal dumanından biz önümüzü göremedik. Daha sonra para peşin alınıyormuş bende durumu anlattım kart çekeyim hesabınıza havale yapayım derken konu saçma biryere gitti peşin çalışıyoruz VS tamam o zaman para mara istemiyorum gibi laflar söyleyince (sanki dilenciyiz 🙂) bende girdiğim gibi geri çıktım o geceyi akbük'te bulunan otoparkta geçirdik sabahındada Datça ya gittik. Yani ben bu kamp alanına bedava olmasını bırakın her ihtiyacımı karşılasa üstüne para verse yinede gitmem.

Doğadakiler

Yazmış olduğunuz görüşleriniz, editörlerimiz tarafından incelendikten sonra en kısa sürede yayına alınacaktır.

Alpina Beach Camping. Hakkında

Alpina Beach Camping. Fiyatları 2021

Çadır Alanı 40 TL
Alpina Beach Camping. Nasıl Gidilir?

Adresi: Sarnıç mahallesi, Akbük Mevkii, No/45, Sarnıç, Alpina Beach Camping, 48740 Menteşe/Muğla, Türkiye