Bağ Camp Kabak

Yorumlar

ilhan akar

ilhan akar Google Yorumu 10 ay önce
Yol üzerinde şans eseri bulduğumuz bir kamp alani. Kamp alanina ulaştığımızda gerçekten çok şanslı insanlar olduğumuzu anladik. Öncelikle bağkampa ulastiğimizda isletme sahiplerinin güler yüzü saygılı davranışları tüm yorgunluğumuzu aldi. Gece geç saatte varmamıza rağmen güzel bir sabah uykusu için bizi çadir alaninda yönlendirmelerinin değerini sabah zeytin ağaclarinin gölgesinde uyanarak aldık. Başka bir işletme sahibi olsa o saatte gelen ve başka bir şansi olmayan bizlere kuytu köşe bir yer teklif edip kaldigimiz alani daha sonraya saklayabilirdi.Dus ve tuvaletlerin temizligi harikaydi. Gun icinde sık sık temizlendigini görmek hele bu pandemi dönemde cok rahatlatici. Biz sadece sabah kahvaltisina katildik ve cok beğendik. Mali kaygıdan çok uzak bir fikirle yönetiyor Osman bu kampı. Bir gece icin geldik ve 3 gece kaldik. Hatta 4 yapmak istesekte rotamiza devam etmemiz gerekiyordu ve üzülerek ayrıldık. Kamp alaninda kalan musafirlerin daimi oldugunu görmek zaten herşeyi anlatiyordu. Kalan musafir profili gayet düzgündü. Çok güzel sohbetler edildi ve çok güzel insanlar ile cok sıcak dostluklar kurabildik. Manzarası icin sadece şunu söyleyebilirim GIDIN VE GÖRÜN. Mutlaka amagama mutlaka tekar görüşmek dileği ile Osman, Anelka ve Gino ya cok tesekkur ederiz. Ilhan Akar

ceyda balcı

ceyda balcı Google Yorumu 7 ay önce
İlk kez geldik ve çok memnun kaldık. Aneka ve Gido çok tatlı ve çok lezzetli yemekler yapıyorlar. Kahvaltı ve akşam yemeği dahil aldık bence siz de öyle yapın. Kişi başı 121TL ödedik gecelik bence çok uygun. Bu arada tek yorumum kamp kurduğumuz alana çakıl taşı döşenebilir çünkü çok toz kalkıyor bir de gece lavaboya gitmek biraz zor çünkü çok karanlık☺️☺️ Ama her şey çok güzeldi çok çok çok teşekkür ederizzzz ❤️❤️❤️

İrem Arslan

İrem Arslan Google Yorumu 7 ay önce
Bağ Camp, Kabak Koyu'nda yapabileceğiniz en iyi tatili size sunuyor. Mükemmel bir ortama, çok tatlı ve yardımsever bir işletmeciye ve çalışanlara sahip. İlk defa Kabak'a gidecekseniz kendinizi Bağ Camp'a ve Osman'ın tavsiyelerine bırakın. Mükemmel bir hafta geçirmemizi sağladıkları için tekrar tekrar teşekkürler, seneye tekrar görüşmek üzere ❤❤

Rabia kübra Gökdeniz

Rabia kübra Gökdeniz Google Yorumu 10 ay önce
Buraya gelipte MUTSUZ dönmek İMKANSIZ! Dönen varsa da kendisinde arasın sorunu. Sahibi Osman bey, Herseyi kendisinin yaptığını duyunca gerçekten büyük bir başarı öyküsü dedim Kendime o kadar güzel yapmış ki el emeği bu kadar güzel ve mükemmel olabilirdi. Anelka ve Gido İnanılmaz Güleryüzlü, samimiyet, saygı, ilgi ve alaka çok çok çok iyi. Kendi eviniz gibi sıcacık bir ortam. Gido’nun Yemeklerine diyecek söz bulamıyorum belki abarttığımı düşünen olabilir ama az bile bu kadar güzel yemekler, mezeler atıştırmalar hayatımda tatmamıştım, kahvaltı zaten muhteşem herşey organik bahçeden mükemmel ötesi. Biz çadır kampı yaptık eşimle inanılmaz keyif aldık bildiğiniz arındık gibi birşey oldu çadır yerimiz çok güzeldi ve gece yıldızlar o kadar güzeldi ki ilk defa durmadan yıldızları izledim saatlerce.. ve denizine yürüyerek gittik uzak olduğunu biliyorduk ama çok değil biz yürüyerek inip çıktık ve çok ta güzeldi. Bence bu fiyata burası AZ bile herşey çooook güzeldi seneye daha kalabalık geleceğiz inşallah sizleri seviyoruz elinize emeğinize sağlık.

özcan parlakoğlu

özcan parlakoğlu Google Yorumu 8 ay önce
11 gündür hergun farklı kamp alanında kalarak konakliyorum. Burada bize girişte ateş ölçümü yapılmadı. Kayıtta yapılmadı. Dezenfektan sadece girişteki lobide var. Kendilerince bir bar yapmışlar. Kimsede maske yok dipdibe sohbetler... Farkettiyseniz o alana biz hiç girmedik. Korona üretim tesisi gibiydi. Herneyse Gitmeden telefonla aradım yer varmı diye , var dediler. 1 saat sonra Alana vardığınızda platformum kalmadı diyerek taşlı toprak zemine çadır kurdurdular. Yer yok diye ben kurmak istemedim, arkadaş kendi çadırını kurdu. Aracım fotoda göreceğiniz üzere yataklı. Kamp alanının hiç bir imkanından faydalanmadan aracım da uyuyup sabah gidecektim. olmaz dediler bendende para talep ettiler. Ben olsam da olmasamda o araç zaten otoparkta duracaktı. Bu kadar para göz olmanıza gerek yok. Aracı otoparktan çıkarır yine size o parayı vermezdim ama arkadaş eşyaları tasimasin arabaya yakın olsun diye verdim o parayı. Parayı verince duşunu falan kullandım tabiki. Birde saat 11.31 da çadır alanının ışıklarını kapattılar zifiri karanlıkta kaldık. Zaten loş ışık yapmışsınız alanı bile doğru düzgün aydinlatmiyor ne diye kapatırsınızki? Ben oturuyorum çadırın önünde , karanlıkta kalmak zorundamıyım. Gece WC gitmek istesen ışık ara dur. Birde misafirlerin kullanımı için bir mutfak lavabosu yok. WC yanında duvara tutturulmuş bir musluk var. 2 WC 2 duş var. Elektrik var ama bir noktada priz gördüm ordan uzatarak almanız lazım. Akşam karanligina kaldığımız için çokta seçici olmadan mecburiyetten kaldığımız bir yer oldu. Bir daha gidermiyim , gitmem. Kisi başı fiyatı 51 TL. Yorumlara kanıpta gitmeyin.

yükleniyor

Doğadakiler

Yazmış olduğunuz görüşleriniz, editörlerimiz tarafından incelendikten sonra en kısa sürede yayına alınacaktır.

Bağ Camp Kabak Hakkında

Bağ Camp Kabak Fiyatları 2021

Çadır Alanı 30 TL
Çadır Kiralama 120 TL
Bağ Camp Kabak Nasıl Gidilir?

Adresi: Faralya mahallesi kabak caddesi no:34, Uzunyurt, 48300 Fethiye/Muğla, Türkiye