Ölüdeniz Doğa Kamp

Yorumlar

Mustafa Gür

Mustafa Gür Google Yorumu 7 ay önce
7 ekim 2121 günü ordaydım ve gece konaklamamızi yaptık arif bey çok samimi sanki 11 yildir tanisiyormusuz gibi içerisi gayet güzel tel örgü ile çevrili temiz tuvalet ler gayet temiz ve bakımliydi duş lar güzel geç saatte duş aldığım için şu ilık di sessizlik en güzeli sabah dan akşama kadar çay semaverde biz sabah kahvaltısı yapmadık ama menüyü gördük gayet doyurucu fiyat olarak bence çok makul ki o kadar yee gezdik kamp alanları için fiyat olarak yer olarak bakım temizlik ilgi olarak en iyisi burasıydı vede olu deniz plajına çok yakın böylesine yakınlıkta olan bir kamp yerinin ücreti cokniyi kendimiz çadırımizi götürdük günlük kahvaltısız kişi başı 41 kahvaltılı 55 lira sezon sonu olduğu için fiyat çok makul hele 2 tane alman kurt yavrusu var çok tatlı elektirikde sıkıntı yok heryer aydınlık çadırınıza kadar elektirik yok ama sadece telefon şarj için ufak şeyler için malum güneş enerjisi olduğundan biz 1gece kaldık çok memnun olduk şimdi marmaris tarafına geçeceğimiz için yeterli

ırmak yavuz

ırmak yavuz Google Yorumu 9 ay önce
Senelerdir gittğimiz harika bir kamp alanı çocuğunuzla ailenizle rahatlıkla gidebilirsiniz. Çalışanlar hazar,ali, arif abi işletme sahibi vahap abi harika insanlar. Karalama amaçlı olduğu çok net olan bir iki yorum gördüm. Acıdım onlara bi kuyruk acıları olmuş çakma kamp alanları iş yapmadı galiba :D Çok yazık gerçekten. Yolla alakalı kötü yorumlar var araba kullanmayı bilmiyosanız zor tabi şoförlüğünüzü geliştirin :) fiyata laf yapanlar olmuş, e hem sıcak suyum olsun, elektrik oslun, wc temiz olsun, güvenli olsun, doğal ortam olsun, çalışanlar ilgili olsun ama ben iki kuruş vereyim bulursanız bize de söyleyin gidelim :) Gidip bir hafta denize inme gereği duymadığımız bir kamp alanı. gidin buraya pişman olmazsınız.

Burak Çağrı Taşan

Burak Çağrı Taşan Google Yorumu 7 ay önce
Kendi adıma konışacağım ben pandemi dönemi sonrasında gittim fiyatlar biraz daha uygun olduğu söyleniyordu ölüdenizin çoğu yerinde ondan dolayı fiyatı arayıp konuşarak öğrenmeniz daha uygun olur ama mekan ve hizmet için konuşmam gerekirse kesinlikle rahatsız edici bi seviyede olmayan bşr samimiyet ve sıcak ortam olduğunu söyleyebilirim duşları ve tuvaletleri de temiz bunlar haricinde ilk kez gidenler için yalnız orada kalacaksanız kahvaltılık bişeyler götürmenizi önermem akşam yemeği için ne yapabilirsiniz etraflıca düşünmeyin ya dışarda yersiniz ya kendiniz birşey uydurursunuz (nudle, komserve veya hazır döner gibi marlet yemeği) yada içerde yine bugün akşamı yemeği servisi var ama bu sene çadır fiyatına kahvaltı gibi dahil değildi ve son olarak denize inebileceğiniz bir orman patikası mevcut 11dk kadar yürüyerek ölüdenizdeki ücretli kumsallara 11-15 dk kadar yürüyerek de ölüdenizim ücretsiz olan geniş kısmına ulaşabilirsiniz benim diyebilcekleeim bunlardan ibaret keyif aldığım bir 3 günü geride bıraktım umarım sizlerde eğlenir ve geriye baktığınızda kaliteli bir vakit geçirebildiğinizi düşünürsünüz iyi günler.

Sancar Acar

Sancar Acar Google Yorumu 7 ay önce
Oludeniz Doga kamp. 5 yıl önce severek geldiğim bu sene de ziyaret ettiğim daha da gelişmiştir güzelleşmiştir diye beklentide olduğum ama hayal kırıklığına uğradığım mekan. Efendim en iyi olabilecek odasında kaldım fakat durum şu; Sizden öncekiler odayı boşaltıyor görevli arkadaş girip camları açıp havalandiriyor çarşafları düzeltiyor ve çıkıyor sonra siz giriyorsunuz odaya. Ben orada kalırken tam yan odamda 1 gece konaklayan ve etrafa reklam eder gibi ilişkiye giren 1 çift kaldı ve gitti gelişleri çıkışları ve yeni gelen misafir ailenin girişleri tam olarak gözünün önünde oldu. Temizlik ve çarşaf değişimi olmadi. Personelin ilgisi fena değildi zaten biraz onlarla ayakta kalıyor bir de yeni misafirlerin merakıyla

Ebru&bülent Kuş

Ebru&bülent Kuş Google Yorumu 8 ay önce
Nasıl bir yer bilmiyorum cuma gecesi izmirden yola ciktik ve yolumuz 4 bucuk saat falan surdu ve ilk defa gidiyorduk fetiheye arastirdim ama saatli oldugunu gormedim gittik tabi gidenler yolu iyi biliyordur dar bir yol rampa ve tas dolu arabanın farları aciktı birinin bize yardimci olmasi icin bekliyorduk biri geldi ve dedgi kelime su selam vermeden esime direk tepkisi su sen once o ısıklarını kapat bu saate misafir almiyoruz misafirlerimiz rahatsiz olur dedi ve ters bir tepkiyle konustu peki en yakin kap yeri nerde var dedigimde ust yolda var dedi tesekkur edip ayrildik ve ust yola ciktigimizda tam 45 dk falan yer aradik bulmayinca oylece kaldik baska bir yere sorduk oda burayi onerdi fakat biz bir uste baska bir yer varmis orayi bulamadik dedik karsi taraf dedi ki ordan baska bir yer yok yalan soylemis size dedi ve biz sok olduk 2 bucuk saat arabada uyuduk daha sonra c.tesi gecesi oba otele gittik agac evler harika bir yer ilac gbi geldi bu olaydan sonra

yükleniyor

Doğadakiler

Yazmış olduğunuz görüşleriniz, editörlerimiz tarafından incelendikten sonra en kısa sürede yayına alınacaktır.

Ölüdeniz Doğa Kamp Hakkında

Ölüdeniz Doğa Kamp Fiyatları 2021

Çadır Alanı 50 TL
Çadır Kiralama 85 TL
Bungalov 120 TL
Ölüdeniz Doğa Kamp Nasıl Gidilir?