Dağevim Sakarya

• Wc

Yorumlar

Sultan KONUK Google Yorumu 2 hafta önce

Doğayla içiçe inanılmaz huzurlu bir ortamda olup aynı zamanda konfor ve rahatınız için her şeyin en ince ayrıntısına kadar düşünüldüğü tertemiz ve ilgili bir işletme.Evlerin hepsi birbirinden güzel.Ayrıca evler birbirine izole olduğu için çok rahat edebiliyorsunuz.Güvenlik olarak da hiçbir sıkıntı çekmeyeceğiniz işletmecilerinin son derece ilgili olduğu eksiksiz bir tatil deneyimi yaşadık.Sonbahar renkleriyle muhteşem olan manzarayı kışın kar manzarasıyla görmek için planımızı şimdiden yaptık. hiçbir tereddüt etmeden herkesin gidip bu deneyimi yaşamasını kesinlikle tavsiye ediyorum.Kerim bey ve eşi Hanife hanıma her şey için tekrar teşekkür ediyor en kısa zamanda tekrar misafir olmayı umuyoruz

Bünyami Ağbal Google Yorumu 1 ay önce

Gayet güzel bir deneyimdi. Beklentimizi tam anlamıyla karşıladı. Doğa, huzur, manzara, kaliteli hizmet için tercih edilebilir. Mekan sahibine ayrıca teşekkür ederim, gayet kibar ve ilgiliydi.

Ensar Şen Google Yorumu 2 ay önce

İki gece konaklama için geldik Lakin oldukça misafir Perver mutavazi bir işletme sahibi sizleri karışiliyor keza evler bir o kadar temiz bakımlı Şehirden uzaklaşmak için bence herkesin ilk adresi burası olması gerekir Gelen çok şey kazanır Tereddüt edip gelmeyen ise çok sey kaybeder diye biliriz Herşey için Teşekkürler Dagevimsakarya.

Reyhan Yakut Google Yorumu 2 ay önce

Tekrar gitmek isteyeceğimden eminim.. Güzel mekân ve sahibi güzel insan.. başka söze gerek yok..

Erdem Baltacı Google Yorumu 3 ay önce

Şehirden uzaklaşmak ve öze dönmek için kesinlikle gidilmesi gereken bir yer...

Merve Terzioğlu Google Yorumu 6 ay önce

Bu harika evlerde bizde kalma şansı bulduğumuz için çok mutluyuz tekrar tekrar iyi ki gitmişiz diyoruz ve Kerim beye çok teşekkürlerimizi iletiyoruz. Eşimle piramit 2 de 1 gece konakladık keşke vaktimiz olsaydı da daha fazla kalabilseydik diyoruz her seferinde gitmek isteyenlere şiddetle öneriyorum inanılmaz bir deneyim fırsat bulduğumuz anda tekrar gelmek istiyoruz. Hijyene çook önem veren biri olarak tertemizdi gerçekten, nevresimler battaniyeler vsvs mis gibi kokuyorlardı rahat rahat uyuduk.Mutfak ve banyo da öyleydi. Çocuklu aileler için biraz zor olabilir çünkü sakin kafa dinlemelik bir yer sıkılabilirler götürmemek en iyisi o yüzden :)

BAHADIR YETIK Google Yorumu 7 ay önce

Oncelikle dönüşte aracımız arızalanip zor durumda kaldığımızda bile bizi hiç yanliz bırakmayan ve her konuda destek olan Kerim beye çok teşekkür ediyorum.Kendi evimizdeymisiz gibi rahat ettirdi bizi kaldığımız tüm sürede. Bizler zaten doğada büyüdugumuz ve ailece kampci olduğumuz için dagevim i cok sevdik cok guzel vakit geçirdik.Beklentimizi fazlasıyla karşıladı.Ancak bu dedigim gibi beklentiniz bagli bes yıldızlı otel beklentiniz varsa cok mutlu olmayabilirsiniz. İçerideki soba cok iyi ısıtıyor odun sobası kullanmisliginiz varsa hiç problem yaşamazsınız yoksa Kerim beyden iki dakikalık bir egitim almanızı tavsiye ederim. Ust kat ve sobalı oda inanılmaz ısınıyor alt kattaki yatak odası onlara göre biraz daha serin ama soguk olmuyor.Zaten bukadar cok odun varken üşüdüm derseniz ayıp edersiniz 😁 Dışarıdaki şömine soba cok keyifli.Dogruyu söylemek gerekirse cocuklar dahil içeriye sadece yatarken girdik. Son olarak bizler cok begendik eger fiyatlar daha fazla artmazsa en kısa sürede tekrar gitmek isteriz. Kerim beye ve ablasına cok tesekkurler hersey icin.

Muhammet Ali ÖZKAYA Google Yorumu 11 ay önce

Sadeleşmek istiyorsanız burası ilk adresiniz olacaktır. Hele kış ayında mutlaka en az 1 hafta geçirmelisiniz. Konfor beklemeyin, sadelik en büyük konforunuz olacak. Burada fark edeceksiniz. Özel bir mekan. Kafanıza estiğinde hemen gelemeyeceğiniz gizli bir bahçe. Kerim ÇALIŞ, işine ve misafirlerine çok titiz birisi. Soyadı ile özdeşleşmiş orası ile ilgilenmeyi ve orada olmayı seviyor. Teşekkürler 😊😌🖐️ kısmet yaza artık

Koray Hayırlı Google Yorumu 1 yıl önce

Fazla fazla memnun kaldık. Çevreyle kıyaslandığında fiyatlar mütevazi, işletmeciler zaten mütevazi. Hayalleri peşinde giden doğa dostu bir aile ve ortada muhteşem bir sonuç. Pandemi döneminde havlular falan kapalı paketliydi ve her şey tertemizdi. Akla gelmeyecek yerleri bile ilaçlama yaptıklarını gördük içimiz çok rahattı. Piramit evim 2 de kaldık, ortam ev çevre sakinlik hepsi çok güzeldi.

Semih Canbazoglu Google Yorumu 1 yıl önce

Allah nasip ederse gelmeyi çok istiyorum bı nasip olmadı Allah işinizi gücünüzü ras getirsin

Yasin dayı Google Yorumu 1 yıl önce

31 Ağustos 2 Eylül tarihleri arasında burada kalmistik.Bence muhteşem bir yer.Tam bir dağ evi.Kendini resetlemek istiyorsan banko burası derim.Biz piramit evim 1 de kalmıştık.Burasi diğerlerine nazaran daha izole bir yer.Sizden başka kimse yok.Yapacak aktivite yok.Boyle bir beklentiniz olmasın.Yakininda Doğançay şelalesi var.Cok güzel bir yer.Bizim için farklı bir deneyim oldu Mekan sahibi Kerim Bey sağolsun çok ilgiliydi.Dagevi formatında tatil düşünenler kesinlikle burayı tercih etmeli.

Oznur Agca Google Yorumu 1 yıl önce

Şu an kaldığımız mekana resmen aşık olduk diyebiliriz. Biz 4 kız arkadaş geldik ve gerçekten çok sevdik güvenlik açısından yada herhangi bir sorun yaşamadık mekanın sahibi Kerim beye teşekkürler adeta evimizde hissettirdi ve çok yardımcı oldu. Alışverişinizi yapın gelin huzur oksijen ve yeşil sizi bekliyor.

Çiğdem Bahar Google Yorumu 1 yıl önce

Tekrar tekrar gidilebilecekler listesinde... Huzurlu sakin doğayla içiçe bir tatil için güzel bir adres. Kesinlikle tecrübe edilmeli. İşletme sahibi her konuda bize yardımcı oldu. Tam bir beyefendi. Huzur dolu bir adres. Asfalt yoldan sonrası biraz sıkıntılı fakat işletme sahibi bu konuda da isterseniz yardımcı oluyor. Tekrar görüşmek ümidiyle 🙏

Alper K Google Yorumu 1 yıl önce

Sessiz, sakin huzurlu bir ortam. Otobandan bağlandıktan sonrada yolun büyük kısmı asfalt ve rahat gidiliyor. Dağ yolu olduğu için yavaş gidiliyor haliyle. Köyün içerisine girdikten sonra yolun son kısmı toprak ama çok sıkıntılı bir yol değil o kısımda.

Hamit ışık Google Yorumu 3 ay önce

Güzel bir kafa dinleme mekanı fiyat biraz yüksek yemeklerinizi kendiniz yapıyorsunuz mangal yerleri güzel odada şömine Saba harika

nezehat tufan Google Yorumu 3 ay önce

Dağevimsakarya yaylaya yapılmış çok şirin bungalovlardan oluşuyor. Çok huzur verici bir yer. Çok memnun kaldık. Doğanay daki şelalede görülmeye değer. Bir de ortak kullanım alanları voleybol, basketbol sahası gibi ve de yüzme havuzu süper olacak. İşletme sahipleri de çok anlayışlı, iyi insanlar.

Enes Talha Tüfekçi Google Yorumu 7 ay önce

2 gece kaldık. Yazın gittik. Harika bir manzara ve sessizlik mevcut. Yolu biraz zor. Normal araçla geldik ama dikkatli şekilde. En üstteki dağ evinde kaldık. Onun manzarası ve sakinliği daha güzel. Sahibi ilgilive kibar birisi.

KadiR Akyol Google Yorumu 11 ay önce

Doga icinde huzurlu bir yer. Biz aralık 20de gitmistik. Hava soguktu. Her ihtimale karsı iyi bir battaniye aldık ki iyiki almısız. Evde hemen hemen hersey mevcut. Siz sadece gıda alın. Mini buz dolabı ve mini mulasık makinası var. Sıcak su icin kombi var ama yarım gunde ancak ısınıyor. Ulasım, karlı bir zamanda gidiyorsanız dikkatli olun tek serit ve virajlı bir yol. Kar buz yoksa kormanıza gerek yok. Audi ve ford focus sedan ile rahat gidiliyor. Arada 2 3 kasise dikkat edin yeterli. Ben sobalı evde buyudugum ve soba yakmasını bildigimden sorun olmadı ama soba yakmasını bilmiyorsanız soguk havada isiniz biraz zor. Sabahları donarsınız. Sıkıntı su evde odun sobası var sınırsız odun var ama odunlar nemli. iyi yanan odun 1 saat idare etmiyor. Uzun yanan odunda tam ısıtmıyor. Mumkunse bol bol odununuzu iceri tasıyın sobanın arkasında stoklayın. Hem kururlar hemde gecce dısarı cıkıp odun almak zorunda kalmazsınız. İsletme sahibide cok iyi biri. Tavsiye ederim. Ha bide evin icinde ara katta cıkan merdivenlerde korkuluk yok(engelsiz evim), bence olmalı ☺

Halenur Öztürk Google Yorumu 1 yıl önce

Doğayla iç içe, sessiz güzel mekan. Ama lavabo sıcak su biraz sıkıntılı olabiliyor. Ama güzel özellikleri buna değiyor

oyun kırallığı Google Yorumu 2 yıl önce

Merhaba tesis dağ evi konsepti tesise giden yol fena değil çok alçak araçlar için sıkıntı olur 21 dönüm arazi üzerine 4 ev yapılmış hepsi birbirinden bağımsız kimse kimseyi görmüyor muhafazakar aileler için bire bir biryer tesiste sadece dağ eci var alışveriş yapacak yiyecek içecek yok gelirken kendiniz alıyorsunuz mutfak magzemesi mangal odun soba herşey var konsepte uygun yani :) dağların arasında biryer yürüyüş kafa dinleme için ideal tv vs yok internet yok t.t hattiniz varsa size ulaşmaları zor ev sahibi ilgili bütün sorulara net cevaplar alırsınız hijyen çok iyi şimdilik bukadar

Nevin Sarıkan Google Yorumu 4 gün önce

Biz piramit evim 2 de kaldık ortam doğa manzara sessiz ve sakinliği şahaneydi. Tek sıkıntımız bölgede elektrik sıkıntısı olduğundan ve buna bağlı olduğu için duş ! saclari kurutmaniz imkansız neredeyse.. gündüz hatta sabah çok erken saatlerde telefonlarınızı şarj etmenizi duş elektriği değerlendirmenizi tavsiye ederim çünkü aksam saatlerinde voltaj iyice düştüğünden hiç birseyi kullanamiyorsunuz öğle saatleri bile sıkıntılı onun dışında ortam tamamen doğa harikasi...

Istanbul Street Food Guide Google Yorumu 7 ay önce

iki medeni insan olarak gidip kalamıyorsunuz. yanınızda üçüncü kişi olursa kabul ediyorlar.

Doğadakiler

Yazmış olduğunuz görüşleriniz, editörlerimiz tarafından incelendikten sonra en kısa sürede yayına alınacaktır.

Dağevim Sakarya Hakkında

Dağevim Sakarya Fiyatları 2021

Bu alan ücretsiz

Dağevim Sakarya Nasıl Gidilir?